måndag 3 december 2007

tyst

Jag undrar vad som har hänt med mig sen jag började plugga egentligen. Jag säger fan aldrig något på lektionerna, i början för att jag kände att jag inte fattade nånting (fast det gjorde jag) och var rädd för att verka korkad. Men nu är det verkligen inte därför men det blir som en ond cirkel, ingen förväntar sig att jag ska säga något och då blir det som att jag tar så mycket mer uppmärksamhet när jag väl säger något och då blir det jobbigt eller jag vet inte. Jag stör mig så på mig själv och det känns väldigt ofemistiskt att låta dom 5 killarna i klassen ta upp 80% av tiden i klassrummet och dom är inte ens smarta, dom bara älskar sin egen röst och det är mitt värsta. Alla tror nog jag är korkad för jag aldrig säger nåt men dom får väl tro vad dom vill för det är jag inte fast jag måste jobba på att ta lite mer plats faktiskt.

Inga kommentarer: