söndag 9 december 2007

baginbox

Jag köpte mitt första baginboxvin i fredags. Jag kände mig sjukt vuxen och lite stolt till och med (tönt). Jag hade tänkt inviga boxen på kvällen när vi skulle förfesta till 90's men det gick inte så bra för min mage var inte så glad så jag fick hålla till godo med proviva fruktdryck blåbärssmak vilket kanske inte kändes så pepp. Men det går rätt bra att vara nykter på 90's för när man dansar så är det faktiskt en fördel att inte vara full så man inte skuttar in i folk (vilken man iåfs gör ändå, trots nyktert tillstånd om än inte i lika stor utsträckning). Lillasyster sov över här för mams å paps är nojiga och ville inte att hon ska gå hem från tunnelbanan mitt inatten. När vi kom hem såg jag att NÅGON spillt rödvin i vita soffan (såklart från min baginbox!) och det visade sig vara lillasyster. OMG så klantig! Det har hon iåfs alltid varit så jag blev inte så förvånad. Jag har fått låna superfläckborttagningsmedel av mams å paps som jag ska testa nu snart är planen. Jag känner mig lite söndagsbitter över att jag inte druckit i helgen vilket känns sjukt fjortis men jag är nöjd att jag iaf drack två glas vin till pizzan idag! Party!

Inga kommentarer: