torsdag 6 december 2007

storhandla

Jag och Jonas storhandlade idag på ica kvantum. Jag har helt lagt ner grejen med inköpslista, förut hade jag värsta seriösa systemet med inköpslista i ordning, dvs varorna på listan stod i den ordning som dom stod i affären. Tantpoäng åt mig! T.o.m. mamma och pappa skrattade åt mitt listsystem och tyckte det var lite väl seriöst och dom är ändå väldigt vuxna. Det blir lätt att man plockar ner lite av varje när man inte har någon direkt plan på vad man ska äta osv men fram till slutet av affären som består av godis och prylar så går det ganska bra. Förutom att vi är fett osamordnade och märker när vi kommer hem att vi köpt dubbelt av massa grejer. Men vid slutet av affären går det utför men det är jag oskyldig till faktiskt! Jonas köper en miljard olika sorters godis och choklad och konstiga grejer. Idag köpte han en lökhackare modell avancerad för 200 spänn. OMG liksom! Jonas är förresten upprörd över att jag ligger efter med två luckor i chokladkalendern men jag är inte sugen på den så jag skjuter upp öppnandet vilket jag såklart inser är helt sjukt! Fan, jag håller på att bli gammal.

Inga kommentarer: