måndag 10 december 2007

önskelista

I julklapp önskar jag mig följande:

  • Att någon i min närhet ska börja lyssna på Stefan Sundström. Och då menar jag på riktigt lyssna! Varför fattar ingen hur bra han är? Jag behöver någon att diskutera låttexter med för hur är det egentligen med hans våta drömmar om Sabina och vad symboliserar Neferetite?
  • Någon att träna med i västertorpshallen. Cilla tränar visserligen där ibland men hon ska jämt plugga den lilla pluggisen. Jag är öppen för all typ av träning, kan t.o.m. tänka mig vattengympa om nu någon skulle finna det intressant.
  • Att någon ska ordna en maskerad! Gärna med något skojigt tema. Och jag ska såklart vara bjuden!

Jag reserverar mig för ändringar.

2 kommentarer:

lucy sa...

men lägg av å önska dig en massa ickemateriella saker, varför önskar du dig inte fred på jorden också eller snälla barn när du ändå håller på.
PLUS att jag har kommit på en ganska bra, högst materiell julklapp till dig. in your face!

pumpan sa...

Buhu vad taskig du är! Jag som kände mig lite fin som var så ickematerialistisk ju! Dessutom är det dom ickemateriella presenterna man minns bäst, sådeså! Fast jag tackar ändå och tar emot sakjulklappen från dig kakis ;-)