fredag 19 december 2008

nåt skumt på gång

Igår fick jag åka till polisen i flempan för att intyga att linda är linda för hon hade tappat bort sin enda id-handling och måste ha ett pass när hon åker till island efter nyår. Känns ju sådär att lilla jag kan intyga att linda är linda bara för att vi har samma arbetsgivare. Snäll var jag som offrade min lediga eftermiddag på passmyndigheten, men snäll ska man va i juletid.

Det är nåt skumt på gång. Jag har tappat hungerkänslan. Flera kvällar i rad har jag ätit middag vid åtta på kvällen utan att ha ätit nånting sen lunch = väldigt onormalt när det gäller mig. Jag hade dessutom lika gärna kunnat lägga mig utan middag. Vad händer?!? Jag blir rädd, tänk om jag har någon allvarlig sjukdom.

Fick just sms från Linda. Hon har hittat sitt pass så vi fixade ett nytt i onödan :-(

Inga kommentarer: