torsdag 6 november 2008

micke

Igår i skolan sa jag massor av saker. Jag yttrade mig. Dels hade jag stenkoll på litteraturen och sen bestämde jag mig bara för att nu får det vara nog. Alla andra, alltid samma personer maler och maler så varför skulle mina yttranden vara sämre än deras malande? Jag är mycket nöjd.

Idag hängde jag på stan med Linda, det var väldigt kändistätt. Det slutade på fem stycken! Den hetaste kändisen var Mikael Persbrandt som vi hamnade på samma lunchsställe som. Han hade en odräglig unge som varken han eller hans flickvän var intresserade av att hålla under uppsikt (han hängde med mig och Linda och höll på att ramla ner flera gånger, vi satt på nån slags upphöjd grej). Men fan vad het han är! Och jag skäms för mig själv och förstår mig inte på mig själv för att jag tycker det. Jag brukar verkligen inte gilla den stilen, men Mikael... Ja jävlar.

Inga kommentarer: