söndag 2 november 2008

Igår var kanske den jobbigaste dagen det här året. Vi var och rensade ut mormor saker, mest kläder. Jag har oroat mig för den dagen i en månad nu. Dagen började utan min vetskap om att vi skulle åka till kyrkogården och tända ljus (borde jag kunnat räkna ut själv, det var ju allhelgona). Det var sjukt jobbigt och jag bestämde mig för att det inte var någon idé att försöka låta bli att gråta. Så jag tillät mig att gråta bland alla fast det är kanske det jobbigaste jag vet. Men sen när vi skulle rensa allt så hade jag liksom gråtit klart vilket var väldigt skönt. Jag som håller på å rensar i min garderob kom hem med en säck full med kläder och skor. Typiskt. Bland annat denna --> http://pumpans.bilddagboken.se/p/show.html?id=40819595&directlink=1 fick jag, nu måste jag bara ha en anledning att ha den på mig, typ ett bröllop! Av någon anledning som jag inte riktigt förstår så har jag en päls i säcken. Jag tror jag tänkte att jag skulle kunna sälja den men nu är jag äcklad av att den ligger där i säcken och har säkert äcklat ner alla andra kläder också, typ hårat av sig.

Inga kommentarer: