torsdag 18 september 2008

mjukisbyxor

Haha alltså jag kan inte sluta vara förvånad över att alla småbrudar har mjukisbyxor på sig, det är ett konstigt mode. Och det är inte typ snygga träningsbyxor eller så utan nej sånna gråa mjukisar som man har hemma när ingen ser. Fast jag tycker också det är lite bra eftersom det är bekvämt och tjejkläder brukar ju kännetecknas av att dom är obekväma typ. Man kanske själv skulle börja med mjukisar, slappt. Eller mina velourbyxor som jonas tvingade mig att slänga (fast jag bara gömde dom långt in i garderoben och har slutat ha dom när han är hemma). Okej dom är fett oheta men sjuuukt sköna. Köpte på tal om byxor ett par sköna jeans igår för jag pallar inte ha mina dyra levisjeans jag köpte för dom är för obekväma och dom har av någon anledning krymt lite i midjan under sommaren (kan det vara fukt i garderoben som kan orsaka sådant??) Idag har jag också cyklat och storhandlat på kvantum med cykelväskor. Det finns ingen hejd på hurtigheten!

Inga kommentarer: