fredag 12 september 2008

barbapapavantar

Igår när jag varit vid södertappen och gett blod så var jag tvungen att kolla in ryktet om att åhléns skulle ha barbapapa-vantar för barn. En svart och en rosa. Dom hade vantarna och jag kände att jag kan bara inte missa den chansen - några sådana vantar kommer aldrig komma igen och mina barn ska ha sånna! Så jag köpte dom. Fatta - jag har köpt ett barnplagg!!!! Nu har ju spärren släppt och jag kommer köpa massor kanske!!! Jag glömde vantarna i kassan för att jag var så nervös för att köpa ett barnplagg (som om dom i kassan skulle bry sig) men nu är dom hemma och välbehållna och jag tänkte förvara dom i en påse längst ner i byrålådan till barntiderna kommer. Dåba: Tardaaaa, kolla ungen vad jag redan köpt till dig!

Jag låg vaken till två inatt för jag inte kunde sova (jag kan alltid sova annars!) och var nervös inför tanken på att vara gravid och föda ett barn. Läskigt.