tisdag 29 juli 2008

sommar

Jag som klagade på att alla alltid ska tjata "när kommer sommaren egentligen?" för dom väntar på en värmebölja som aldrig kommer och jag vill skrika "men fatta vi bor i sverige, det här är en helt normal svensk sommar och det är väl inget fel på den? det är ju inte som att det har regnat varje dag, jag har badat massor faktiskt." Men så kom värmen i alla fall och alla kunde pusta ut lättat "Ah äntligen kom sommaren!". Inget fel med det men sluta förvänta er 30 grader och sol hela semestern. Jag njöt dock av värmen till fullo, mycket mycket bad i varmt varmt vatten. Jag lärde mig skjuta pilbåge och jag badade badtunna för första gången. Jag har sommar i hela kroppen, känns trist att jag inte har mer semester nu men inte jättelångt kvar till gotland nu. Jag känner mig lite stressad över alla sommarpratare jag missat, hetslyssnar nu och jag är mycket nöjd med jonas wahlström, han är skön och vilken musik han väljer! ojoj! :D

Inga kommentarer: