fredag 18 juli 2008

prinsesstävling

Jag kom på bästa överraskningen till jonas på födelsedan. Planen var att inhandla prinsessbakelser från så många olika konditorier som möjligt och sedan ha provsmak! Nu har jag cyklat runt i hela hägersten och var är alla konditorier? I västertorp finns det tre men övriga hägersten med konditorifattigt! Och dom som fanns var sommarstängda. I panik fick jag köpa i mataffären så nu har jag 4 olika för provsmak, 2 från kondis och 2 från affär. Man tänker typ att alla prinsessbakelser ser likadana ut men när dom låg bredvid varandra så såg man hur olika dom var (och hur små en del är! - jonas kommer garanterat ge minuspoäng för liten storlek). Jag återkommer om vinnaren.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kom på att Älvsjö konditori ligger inom cykelavstånd! Deras butterkaka brukar iallafall vara delikat.