måndag 25 augusti 2008

margot wallström look-alike

Idag klippte jag mig, mitt hår har varit åt helvete hela sommaren men idag var jag på björn axén URBAN lite coolt storstadshippt sådär. Hon tyckte jag skulle lägga ner fönandet och plattandet så hon klippte nån slags frisyr där mina lockar kommer fram. Slappt och skönt tänkte jag, nu slipper jag fixa och trixa så mycket + att det är jättebra om man cyklar eftersom en plattad lugg blir lockig av svetten i hjälmen. När jag kom hem sa jonas att jag såg ut som en avlägsen släkting till mig och hon har värsta fula tantfrisyren så då blev jag lite ledsen. Som den gången han sa att jag såg ut som margot wallström när jag kom hem från frisören. Fast då tyckte jag också att det var illa. Idag anmälde jag mig också till tjejloppet (hata töntiga namnet) som är en 1-milsversion av lidingöloppet. Nu blir det intensivträning i 5 veckor så jag pallar. Min nya grej är att gymma hjärtat istället för resten av kroppen. Resten av kroppen får komma i andra hand, så småning om.

Inga kommentarer: